tloki-problem

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 15 total)
  • Autor
    Wpisy
  • #11850
    johntrombo
    Członek

    Witam serdecznie,
    jestem dosc poczatkujacym trebaczem, ucze sie sam i mam ostatnio problem z tlokami ktore przestaly mi zupelnie chodzic-nie jest to kwestia braku oleju czy nieczystosci-raczej wydawalo mi sie ze sprezynek…ale kupilem nowe sprezynki i niestety nic sie nie zmienilo.moje pytanie jest takie czy mozliwym jest ze tloki w drobnym stopniu sie znieksztalcily-stalo sie to po tym kiedy zrobilem generalne mycie trabki i rozkrecilem ja na czesci pierwsze i tloki mylem w goracej wodzie….
    No i z innej beczki pytanie dotyczace budowy trabki:
    Czy 1 2 i 3 tlok jest taki sam(chodzi mi o wysokosc)-moze jest to kwestia tego iz wkladam tloki w nieodpowiednie miejsca…Jak juz wspominalem jestem totalnym zoltodziobem w tej kwestii wiec wszelkie sugestie beda bardzo mile widziane:)))

    #11847
    Blues
    Członek

    Zgadzam się z tym co napisał zjacek, ale możliwość, żebyś powkładał tłoki inaczej niż jest ich miejsce i grał na takich to jest raczej nierealne… Ja też kiedyś, jak pierwszy raz płukałem trąbę powsadzałem tłoki nie na swoje miejsca i kiedy chciałem dmuchnąć coś po czyszczeniu, to się okazało, że wogóle powietrze nie przepływa przez rurę… Teraz staram się pamiętać kolejność, albo kombinuję aż będzie można normalnie dmuchać.
    Tak więc mało prawdopodobne, żeby to była wina źle powkładanych tłoków, a na ostatnim forum na ten temat chyba jest wszystko co chciałbyś wiedzieć…

    Pozdrawiam 🙂

    #11841
    klonpiotr
    Członek

    Blues – że spytam na czym ty grasz ? 😀
    Chyba każdy model trąbki ma nr tłoku . Pamiętam , że nawet w moim dawnym polmuzie były ponumerowane tłoki.
    Zapewne celowanie ,który bedzie psaował tez nie robi za dobrze na powierzchnię tłoków .
    pozdro i powodzenia w celowaniu ; )

    #11846
    Blues
    Członek

    Oczywiście, że nie robi za dobrze 😀 , dla tego staram się jak mogę żeby nie zapominać kolejności, jak już rozkręcę trąbę…
    A co do pytania na czym ja gram… 😡 Hmmm… czasem też się nad tym zastanawiam… 😎 Moje padło (wypożyczone ze szkolnego składzika… :/ ) Nazywa się SAMA, nie ma ponumerowanych tłoków, ale za to ma krągliki, które za diabła się nie wysuwają, chaczyk na 4 palec prawej ręki jest przylutowany 😀 (hardcore), a po pierwszym myciu (zaraz jak ją dostałem) zdziwiłem się, że w trąbce można tyle syfu zmieścić… 😕
    Dobrze chociaż, że można ją stroić, bo mamy też takie, których się nie da… 😕

    P.S. Ciągle żyję nadzieją, że ktoś się nademną zlituje i zasponsoruje… 😀

    Pozdrawiam 🙂

    #11848
    Blues
    Członek

    Nie no, oczywiście, że na piąty, poprostu sobie policzyłem tak, że pierwszy jest ten, który obsługuje pierwszy tłok i tak mi wyszło, że mam 4 palce 😀

    #11842
    Debosch
    Członek

    Napewno na 4 palec prawej ręki??
    😮

    Ja tam zawsze piąty wsadzałem, a niektórzy wogóle nie używają tego haczyka.
    😉

    #11844
    kris
    Członek

    Może wypadało by oliwką potraktować po myciu…?

    #11849
    johntrombo
    Członek

    Hiehe oliwka potraktowalem dosyc mocno po myciu ale nic to nie dalo.Co do tlokow to znalazlem cyferki(nie wiem jak moglem ich wczesniej nie zauwazyc:), wlozylem je na swoje miejsca, ale nie dalo to zadnego rezultatu.W takim razie moze to wina sprezynek-i tu moje pytanie czy sa rozne rodzaje sprezynek, moze po prostu kupilem nie te co trzeba:)Nic to ide dalej dzialac i kombinowac:))Pozdrawiam i dziekuje bardzo za odpowiedzi:)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Uwaga: Przeglądając stronę akceptujesz naszą Politykę Prywatności BRASSerwis.pl 2001 - 2017 Wszystkie prawa zastrzeżone.

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?