Problem z graniem

This topic has 9 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 12 years, 6 months temu by adajak.

  • Autor
    Wpisy
  • #4608
     sesar
    Członek

    Cześć,

    prawdopodobnie za bardzo dociskasz trąbkę, no i być może za bardzo spinasz mięśnie dookoła ust.

    Na jakim rozmiarze grałeś i na jaki rozmiar przeszedłeś?

    #4606
     adajak
    Członek

    Gram ponad rok ale wczesniej nie mialem takiego czegos:/ i jeszcze: jakies 2 tyg temu zmienilem ustnik to moze byc przez to?

    #4616
     adajak
    Członek

    Witam wszystkich
    Mam taki problem ze gdy gram jakis utwór to na początku wszystko ladnie mi wychodzi wszystkie dzwieki ale po chwili grania tego jednego utworu wargi tak jakby nie chca mi drgac tyczy sie to dzwieków c2 i w gore ponizej wszytko idzie. Nie wiem czy to kwestia wytrzymalosci bo gdy przestane grac odloze ustnik od ust i zaraz znowu zaczne grac to dalej wszytko idzie. Jaki moze byc tego powód? Pomożcie.

    #4610
     mlodytrebacz
    Członek

    A ile grasz na trąbce??

    #4615
     adajak
    Członek

    Aha dzięki za odp.;) myślę ze to może być to postaram sie mniej przyciskać i zobaczymy. A ustnik na który chciałem zamienić był chyba troszkę za mały także wróciłem do starego. Dzięki sesar

    #4612
     mlodytrebacz
    Członek

    Dodam tylko, żebyś ćwiczył te dźwięki które nie wychodzą bardzo powoli i forte nie dociskając jak powiedział sesar

    #4611
     mlodytrebacz
    Członek

    Możliwe że jeszcze nie masz dobrze rozwiniętej góry więc ćwicz spokojnie i sie nie przemęczaj. Poczytaj w dziale stratosfera o jakiś ćwiczeniach na rozwinięcie skali.

    #4614
     adajak
    Członek

    Ok WIELKIE DZIĘKI juz zaczolem sobie cwiczyc dlugie dzwięki z minimalnym dociskiem;)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Uwaga: Przeglądając stronę akceptujesz naszą Politykę Prywatności BRASSerwis.pl 2001 - 2017 Wszystkie prawa zastrzeżone.

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?