Ustniki Stork [Waltornia - Instrumenty, ustniki , tłumiki] - BRASSerwis.pl - Portal dęciaków
Aktualności Artykuły Kalendarz Forum Ogłoszenia Biografie Katalog Nuty Video

Nowe posty Nowe tematy Index Ogólne Trąbka Waltornia Puzon Tuba Warsztat Coolman

PrzeglÄ…dajÄ…cy temat:   1 Anonimowi

(1) 2 3 »

Ustniki Stork
WysÅ‚ano: 2005/5/1 0:47  #1
anonimowy_anonimowy
Czy ktoÅ› gra w Polsce na ustnikach firmy stork?
Miałem okazje wypróbować i muszę przyznać że to bardzo fajny sprzęt, może gdzieś można go zamówić???? HELP...

Narzêdzia PM Email PDF Bookmark Print Raport

Re: Ustniki Stork
WysÅ‚ano: 2005/5/5 16:01  #2
anonimowy_anonimowy
A czy ktos gral na ustnikach firmy "LAWSON"? Amerykanska manufakturka. Ja gram od 8 lat i BARDZO serdecznie je wszystkim polecam. Nie dawno kupilem czare tej firmy i tez musze przyznac, ze jest fantastyczna
Henryk Kowalewicz

LAWSON
WysÅ‚ano: 2005/5/5 22:15  #3
admin
Webmaster
Informacje o użytkowniku
Z ustnikami LAWSONA sie nie spotkałem, ale za to rurki ustnikowe mają świetne. Widziałem u jednego waltornisty zamontowaną do jakiegoś standardowego instrumentu. Niestety nie wiem czy do Alexa 103 by pasowała.

Co do dźwięcznika, to z jakiego stopu dokupiłeś?

pozdr
Paweł

Re: LAWSON
WysÅ‚ano: 2005/5/6 16:33  #4
przemek
Czasami coÅ› napiszÄ™
Informacje o użytkowniku
Ustniki firmy stork można zamówić na www.storkcustom.com. Mam 3 kumpli, którzy grają na storkach- dwóch na Orval 5 i jeden na Orval 5.5. Ustniki firmy Lawson mają to do siebie, że można sobie zamówić wszystkie widzi mi się. Można wybrać długosć i kształt kileicha, Kształt wewnętrzny i zewnętrzny rantu itp. itd, a dodatkowo srednice rantu możemy wybrać z dokładnoscią do 0.001 cala. Nie miałem okazji grać z czarą Lawsona, ale gdybym kupował to wziąłbym chyba ambrozję. Niestety sama czara kosztuje 2500 dolarów, rurka ustnikowa 1200$, a ustnik (pozłacany rim + pozłacany kielich) to wydatek kolejnych 200$

WysÅ‚ano: 2005/5/16 21:05  #5
anonimowy_anonimowy