PrzeglÄ…dajÄ…cy temat:
1 Anonimowi

szkoła muzyczna II stopnia
Wysłano: 2010/1/27 21:56 #1
Grupa:
Zarejestrowani użytkownicy
Poziom: 1; EXP : 0 HP : 0 / 0 MP : 0 / 0
|
witam!
chciałbym się was poradzić. Mam 19 lat gram na puzonie od 5 lat. Ale nie byłem nigdy w żadnej szkole muzycznej (zresztą w moim mieście nie ma takiej szkoły mieszkam 60 km od poznania), tak gdzieś od dobrego roku gram prywatnie pod okiem zawodowego puzonisty, a początki stawiłem w orkiestrze szkolnej. Za rok będę w klasie maturalnej i nie chce zawalić. A po technikum chciałbym się dostać do II stopnia i stąd pytanie:
Czy osoba w moim wieku ma wogóle jakieś szanse na dostanie się do szkoły muzycznej II stopnia? Jeśli tak to co muszę spełnić? i czy czekają mnie jakieś egzaminy skoro nie uczyłem się wcześniej w szkole muzycznej?
Proszę od odpowiedź
pozdrawiam
|
|
|

Odpowiedź: szkoła muzyczna II stopnia
Wysłano: 2010/1/31 17:08 #2
De-eR Czasami coÅ› napiszÄ™ 
Grupa:
Poziom: 3; EXP : 83 HP : 0 / 70 MP : 8 / 1162
|
Witaj! Myślę, że już masz troszkę lat aby Cię przyjąć na II stopień choć zależeć wszystko będzie od Dyrektora szkoły - ta osoba ma ostateczny głos w tej kwestii. To, że nie uczyłeś się wcześnie w szkole muzycznej I stopnia nie zwalnia Cię z egzaminów, które są badaniem Twojej przydatności do nauki w szkole artystycznej. Co do egzaminów to na pewno musisz coś zagrać - granie a'vista zazwyczaj oraz dodatkowo egzamin z kształcenia słuchu. Nie wiem czy z historii muzyki coś wymagają już nie pamiętam. Musisz się zorientować co i jak. Zależy też gdzie jest to 60 km od Poznania, w którą stronę. Szkoły masz w Lesznie, Gnieźnie, Pile, Gorzowie Wlkp., Wągrowcu (choć nie jestem pewien czy tam jest II st.), Koninie no i samym Poznaniu. Zbieraj info jak chcesz się dostać - konkurencja nie śpi :D Pozdro!
|
|

Odp: Odpowiedź: szkoła muzyczna II stopnia
Wysłano: 2010/10/22 20:39 #3
Miasto Warszawa
Grupa:
Poziom: 4; EXP : 76 HP : 0 / 94 MP : 12 / 1280
|