Re: „Shake”

#2791
Adam
Participant

Wszystko zależy od tego jak grasz i ile grasz.
Nie liczy się ile lat grasz ale ile grasz dziennie i czy ćwiczysz „z głową”.
Nie da się podać 1 metody, która zagwarantuje sprawność bez wiekszego wkladu czasu – jakim jest codzienne (brzydko mówiąc) „monotonne” ćwiczenie…
Podawany w tym temacie przykład ćwiczeń „Warming Up” S.Sołdrzyńskiego to zbiór 23 ćwiczeń, które trzeba ćwiczyć codziennie aby po kilku tygodniach odczyć różnice. Dzienne przegranie całego zbioru zajmuje ponad 40 min (z przerwami), chyba że ktoś jest już wprawiony aby w szybkich tempach grać te wszystkie ćwiczenia.

Polecam te ćwiczenia jak również najprostsze granie długich dźwięków i gam w różnych dynamikach od ppp do fff (uwaga na rodzine i sąsiadów :-D) To powinno wzmocnić mięśnie ust na tyle aby grać to co potrzebujesz w danym momencie.
Jedna moja uwaga i rada nie rozciągaj mięsni ust pod żadnym pozorem – nie masz siły grać zrób przerwe. Nic na siłę.

Uwaga: Przeglądając stronę akceptujesz naszą Politykę Prywatności BRASSerwis.pl 2001 - 2017 Wszystkie prawa zastrzeżone.

lub

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?